London



Lite bilder från våra första dagar av resan som vi spenderade i London!
Längst upp från vänster (Klicka för en större version):

1. Ett utav de första fotona som tagits med min lilla kamera! Tidig morgon - tjejerna på bussen påväg mot tunnelbanan. Vi fick pendla väldigt långt från vårat "hotell" in till London.
2. Kommer inte riktigt ihåg namnet på muséet, National Museum kanske? Det var hursomhelst ett intressant och roligt besök!
3. Jag och Astrid! Här sitter vi på en sightseen (stavning, tack?) båt som var min favorit under hela London vistelsen. Såå mysigt!
4. Oxford street! Vi fick tyvärr bara två och en halv timme för shopping, vilket är ingenting när man är och shoppar i London. Men men, jag köpte i allafall två Coldplay skivor och ett nitarmband. Äkta sommarväder var det iaf!
5. Lodon Eye. Fantastisk utsikt.
6. London Bridge.
7. Hela vårat tjejgäng (jag, längst till vänster) i London Eye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0