Miss you like crazy

Hello bloggen,

Jag har det underbart har i Torquay, idag sa shoppade jag ett par jattesota rosa ballerinor for £5 (typ 70 svenska kr), en vit och bla randig farfar-skjorta (?) och en fargglad klanning - allting pa rea! Tihi.
Ikvall ar det nagon typ av funpack-aktivitet med gruppen, har ingen koll direkt pa vad det ar, men det blir nog roligt!

Om ungefar en vecka ar jag hemma igen. Och jag saknar min familj, min sang (min har ar valdigt hard och min rumskompis snarkar utav bara fan) min vanner och svensk, ordentlig mat som man blir matt utav. Men samtidigt sa vet jag att jag kommer att sakna det har nar jag kommit hem. Men jag ska njuta av min tid har och fika en massa! Haha, det ar min diet som jag har just nu :)

Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0