Halsningar fran England

Hejsan! Nu var det ett bra tag sen jag loggade in har, eftersom det ar snart en vecka sedan jag lamnade Sverige. London var...hemskt. Varat s.k "hotell" vi skulle bo pa var som ett skamt. Jag langtade hem nagot fruktansvart de fyra forsta dagarna, riktigt jobbigt. Fast hotellet lag liksom en bit utanfor London, sa att man fick pendla ganska mycket. Vi besokte ett jatteroligt museum (kommer inte ihag namnet just nu) och sedan fick vi lite fri shopping tid. Jag hann bara kopa tva Coldplay-skivor och ett nitarmband, men jag ar nojd.

Har i Torquay trivs jag. Louise som vi bor hos ar jatte rar och sa, och hennes mamma ar har ofta ocksa. Jag gar i skolan varje vardag, varannan dag pa morgonen och varannan dag pa eftermiddagen. Dar i mellan ar det akriviteter. Och shoppingen ar skitbra! Har redan hunnit kopa en massa, hihi. Sa nu ar det kopstopp ett bar dagar. Haha!

Jag saknar familjen och vannerna supermycket!
Ska forsoka skriva snart igen, maste sticka nu,

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0