Inför resan

God kvällens. Idag har jag gjort absolut ingenting. Bara kollat på film och låtit dagen ticka förbi. Jag somnade ungefär runt halv fyra i natt, och vaknade väll omkring halv tio. Känner mig ganska trött, men det kanske ändå vore skönt med en liten kvällspromenad? Om nu vädret tillåter, det blåser något otroligt ute. Det här är förmodligen min lataste vecka på sommarlovet hittilss, om man räknar bort Greklands-resan. Jag känner mig lite uttråkad nu faktiskt, så det ska bli riktigt skönt att dra iväg till England i tre veckor på måndag!

Idag fick jag hem brevet som bekräftade att jag och Astrid ska bo hos en kvinna som heter Louise, i Torquay. Man börjar ställa sig en massa frågor, som hur gammal Louise är, hur huset vi ska bo i ska se ut, hur maten är, och om man framförallt kommer att trivas. Fast det är jag hundra på att jag kommer att göra. Med Astrid och hennes två tjejpolare som sällskap kan det inte bli så mycket annat än lyckat!

På fredag drar jag och mor och köper det som behövs inför resan. Alla hygienartiklar och en ny resväska är det viktigase. Men jag är grymt sugen på att införskaffa en tunika och en Friis & Company väska som jag såg häromdagen, och båda var på rea. Skulle passa perfekt att ha om kvällarna i England! Sjukt snyggt.

Peace out,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0