See you soon!

Okej, dags för det sista blogginlägget, och sen drar jag! I morgon klockan 10 sitter jag i bilen påväg till Arlanda och flyget som ska ta mig till England. I tre veckor ska jag vara där. Tre veckor! Det är ju typ...hur länge som helst känns det som. Fast tiden går ju fort när man har roligt, brukar det ju heta.

Kvinnan jag ska bo hos har tydligen en dator där som vi får använda hur mycket vi vill, så det är ju kanon. Men man vet aldrig, den kanske krånglar eller så. Men om det funkar, ska jag blogga! Och förhoppningsvis ladda upp lite bilder. Men jag kanske har fullt upp med aktiviteter och att umgås med familjen vi ska bo hos.

Vill ni så får ni gärna hålla lite koll på min bilddagboken.se, där jag förmodligen laddar upp mest bilder.
Tills vidare så hoppas jag att ni har en jättebra fortsatt sommar. Simma lugnt!
(I'll be back 12 augusti)

Peace out,

Kommentarer
Postat av: Amanda

Enland, vad kul :)

2007-07-28 @ 15:46:24
URL: http://scar.blogg.se
Postat av: IDA

ÅÅÅÅÅHH TAKE ME BACK :D
:D
:D
:D
:D

2008-02-07 @ 14:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0