Fuck tuesday

Okej, den här dagen var helt enkelt inte min dag. Morgonen började med att mitt SL-kort försvann spårlöst på pendeln, antingen halkade den ur fickan eller så var det någon som snodde det i all trängsel. Underbart, 500 spänn åt helvete. Och eftersom denna incident inträffade precis på morgonen, så kan man nog inte säga att mitt humör har varit på topp resten utav dagen  - har nog stört mig på det mesta i min omgivning.

Men what a hell, det är en ny dag i morgon!

image694
Frances Bean Cobain


Kommentarer
Postat av: ASTRIDDD-ÄGERRRRRRR

aaa fuck tisdagen och jävla helvette snö.

2008-04-09 @ 09:32:34
Postat av: IDA

HAHAHAHA en ny dag idag gumman;:)!!

2008-04-09 @ 10:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0