God morgon!

God morgon! Är i skolan just nu och har precis gjort matteprovet, som jag verkligen hoppas att jag får MVG på. Idag har jag bara tre lektioner som vanligt, så jag drar in till jobbet vid ett ungefär. Min vecka har verkligen börjat lugnt, först ledigt på måndag, två lektioner igår och tre lektioner idag. Jag känner mig utvilad!
Vart har ni tagit vägen förresten?

image719

Dagens frukost: Tre smörgåsar och ett stort glas vatten 
Dagens klädsel: Svarta jeans, Hardrock Café tröja och mina svarta tygskor.
Dagens godis: Inget förens på fredag
Dagens dryck: Vatten hittills
Dagens längtan: Medelhavet!
Dagens låt: Blandad rock
Dagens plagg: Min svarta kappa från NYC.
Dagens avundsjuka: Ingen
Dagens sämsta: 
Dagens bästa: Det är typ 30 skoldagar till sommarlovet, whoot-whoot!

Kommentarer
Postat av: maaalin.

haha vilken söt bild på Hives pojkarna :D

2008-04-16 @ 19:29:58
URL: http://klartattgrabbenskahaencykel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0