På topp

image736

Fy fan vad jag mår bra på våren! Det känns så himla skönt att jag äntligen börjar att känna mig glad och lycklig igen  - bli mitt riktiga jag igen. Jag är så grymt taggad inför sommaren!
Dagarna dom rullar på, just nu har jag mycket studiedagar framöver, så det blir mycket att plugga hemma. Men nu ska jag köra hårt såhär på slutspörten av första året i gymnasiet. Tiden går så galet fort, idag räknade jag och tjej ut i klassen att det är bara sex veckor kvar, otroligt.

Nu längtar jag tills fredag - för då får jag min lön! Har redan kollat ut en jättefin kjol som jag ska köpa från Indiska, och några linnen. Det blir fint!

Kommentarer
Postat av: Billy

det är så skönt när allt bara flyter på, inga problem liksom.. så grattis till det! :)

2008-04-22 @ 19:54:49
URL: http://sillyandbilly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0