En dag på stan

God morgon! Visst blir man skitglad utav det här underbara vädret? Nu är det galet varmt ute så jag tänker passa på att försöka bli brun och bada idag. Jag har knappt gjort något utav dom i sommar så nu är det verkligen på tiden. Det är nu sommaren är på topp!

Igår så var jag in till stan med tjejerna och köpte en jacka som jag jättegärna ville ha så nu är den äntligen min. Kort är den och rutig, rockig i stilen. Passar mig perfekt! Sen drog vi vidare till en brygga som vi hittade precis mitt emot Gröna Lund så vi hade värsta utsikten. Så jävla typiskt bara att vattnet var iskallt, verkligen iskallt så ingen utav oss badade haha. Men det var mysigt att bara sitta där och ta det lugnt! Sen gick jag och Ida och kollade i några affärer och jag käkade en jättegod pasta till middag innan jag drog hem. 

Ikväll ska jag och Malin hem till Astrid på middag, längtar!



              

           

Kommentarer
Postat av: LindA

försöka bli brun? ursäkta men du är ALLTID brun XD Inge synd om dig inte.....

2008-07-26 @ 18:31:34
Postat av: Malin Rosina

Jaja, nu ska vi inte överdiva :P haha

2008-07-27 @ 18:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0