Hej

Kära vänner, hoppas att ni mår bra. Måste bara säga att jag fullkomligt älskar det här vädret - soligt och varmt. Så osvenskt och så härligt. Jag har njutit utav det genom att vistats ute hela dagen lång i stort sett.
En sak är jag ganska säker på, och det är att jag kommer att ha en träningsvärk som sitter riktigt fint i morgon. Idag satte jag mig på cykeln och trampade lite mer än en mil för att möta upp vännerna och bada. Jävligt bra presterat med tanke på hur mina, ehm, "träningsvanor" ser ut.

I morgon är det upp och jobba igen, så jag ska varva ner och lägga mig tidigt. Trist, men nödvändigt. Hoppas att ni har det lite roligare och drar ut eller vad ni än hittar på. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0