See you later

Nu har jag i stort sett packat klart helt och hållet - i morgon blir det familjesemester i Skåne en vecka. Och Ullared svänger vi förbi och övernattar på deras motell på tillbakavägen. Tjoho! Jag har inga höga förväntningar inför den här trippen, negativ som jag är haha, men jag förbereder mig på att få ganska mycket dötid när jag inte har några vänner att umgås med. Men det ska nog gå bra! Jag är i allafall ganska så sugen på att köpa SATC samlingen i den där tjusiga skollådan eller Grey's anatomy tredje säsongen eftersom det lär vara snorbillig på Ullared. Nåt roligt lär man ju hitta i alla fall.

Vi drar klockan halv åtta i morgon bitti så jag borde gå och lägga mig hyfsat tidigt för att orka med den långa resan som kommer att gå på ca tio timmar. Wish me luck!
Är tillbaka måndag kväll den 21:a.

Ha det bäst så hörs vi!
Pussar


Kommentarer
Postat av: maaaliiiinnnnn.

ha det såååå braaa!!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0