Update

De senaste två (eller tre?) dagarna har jag och tjejkompisarna sprungit runt i stan och shoppat mer än vad vi egentligen borde ha gjort. Eller i alla fall jag, haha. Men det är nästintill omöjligt att hålla fingrarna borta nu när det är rea och allt. Jag har passat på att fynda helt enkelt! Igår köpte jag ett par underbara gråa chinos/gubbyxor med hög midja som jag bara älskar. Jag lovar att fota när jag orkar ta mig tid.

Jag sov jättedåligt i natt så jag kommer med ganska stor sannolikhet att somna tidigt ikväll framför en film eller med näsan i Gossip Girl boken som jag ska börja läsa - nu är jag på den fjärde i serien. Dom är så himla bra, men helt olikt tv-serien faktiskt. Lite dåligt faktiskt...

Ska alldeles strax äta middag och sen dra och handla med mamma. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0