Dagens

Vad...
Har du gjort idag?
Varit med Erika i Uppsala och shoppat
Ska du göra imorgon? Ingen aning förutom att börja packa inför Skåne
Har du på dig just nu? Mina nya jeansshorts jag köpte idag och ett vitt linne
Har du för frisyr just nu? Utsläppt
Är klockan? 17,48
Har du ätit idag? En stor frukost och kebab till lunch
Fick dig att skratta idag? Oj, massa saker kommer inte på någon just nu haha
Fick dig på dåligt humör idag? Att det regnar ute nu
Står det i dina 5 senaste sms?
Orkar ni läsa? Haha
1. A justde ;)

2. (Ett videomeddelande från Astrrid)
3. Oj förlåt. Jag råkade skicka fel :P
4. God morgon!^^ jag vet inte vad jag ska hitta på idag. Några förslag? :)
5. 100 kr tur och retur med tåg. Det
går att ta bussen också, först till Knivsta sen byta till Uppsala. Det var ett tag sen jag åkte med den bussen dock. Vet inte så mycket mer :S
 
Vem/vilka...
Pratar du med på msn just nu?
Yes, Astrid
Ringde dig senast? Min pappa
Pussade du senast? Det minns jag inte, haha
Är snyggast i din klass? Det skulle ni allt bra vilja veta va?
Är snyggast i din stad? Eh, med tanke på vart jag bor någonstans så är inte utbudet så stort.
Är snyggast i världen? Johnny Depp!
Är fulast i världen? Kommer inte på någon specifik person
Saknar du mest just nu? Mina tjejkompisar

Hur...
Många har du kramat idag?
Erika för att det är hon jag träffat
Tar du dig till skolan? Tåg och sen buss
Ser dröm killen/tjejen ut? Lång, mörkt ruffisigt hår, rockiga kläder, gärna tatuerad...och lite muskulös, hihi
Gärna/ogärna skulle du vilja ha sex med samma kön? Ogärna
Många är online på din msn? Är inte inloggad
Bra kontakt har du med dina föräldrar? Väldigt bra, jag kan prata med dom om nästan allt
Ofta sitter du vid datorn? För ofta...
Ofta sportar du? För lite, hahaha. Jag hatar att träna för det mesta så därför gör jag det sällan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0