Varm sommarkväll

Jag upptäckte precis att jag bloggat mycket mer än vad jag brukar göra i vanliga fall, per dag alltså. Hehehe kan bero på att jag suttit framför burken halva dagen och läst bloggar av bara sjutton och inte gjort så mycket mera. Det känns som att det är dags för mig att avsluta innan mina ögon blir alldeles fyrkantiga. I morgon tänker jag absolut inte slappa som jag gjort idag, jag blir galet rastlös! Tänkte leta efter några böcker att ha med till Skåne nästa vecka om jag känner för att fixa det, eller ta en fika med en gammal kompis. We'll see. Har ni förresten någon bra bok ni kan rekommendera så jag har något att titta efter? Kommer ju som sagt att ha ganska mycket tid för det när vi åker iväg på familjesemestern...
Här är några jag tänkte försöka läsa under sommaren:

                 

Nu ska jag duscha och kolla på film. God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0