080627

Världens tråkigaste rubrik, men jag är inte så fantasifull just nu, haha.
Jag är alldeles matt i kroppen efter att ha gått upp i ottan och jobbat, det tär på krafterna när man vanligtvis kliver upp runt tio eller halv elva. Men jag ska jobba satan nu, för jag har kommit fram till att jag ska fixa pengar till en egen laptot och börja spara inför en resa. Heja Malin!

Egentligen hade jag lite planer inför ikväll, lugna dock, men eftersom jag måste fixa lite med födelsedagspresent och annat i morgon så stannar jag hemma. Men i morgon blir det rajtan tajtan!


 
Världens sötaste MK


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hon är verkligen världens sötaste!

2008-06-27 @ 19:50:09
URL: http://scar.blogg.se/
Postat av: ASTRIDDD-ÄGERRRRRRR

vad händer imorrn? :P

2008-06-27 @ 20:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0