God morgon!

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Trött och uttråkad
Favoritgodis: Surt och choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Stark mat, jag klarar verkligen inte av det!
Kläder just nu: Vit tunika, grå "mjukis-kjol" och mina rutiga Converse
Musik just nu: Ingen just nu, har fikarast på jobbet
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: På 1950 eller 1960-talet
Fisk eller badkruka: Badkruka!
Saft eller alkohol: En blandning?
Hur många kuddar sover du med: Två
Favoritväder: Vår och sommarväder, då mår jag som allra bäst
Om du var fast på en öde ö, 5 saker att ta med: Hängmatta, mp3, en vän, mat och bikini. Haha.
Spelar du nåt instrument: Nej tyvärr men jag vill jättegärna kunna.
Morgon- eller nattmänniska: Morgon, jag har lätt för att gå upp tidigt men är helt slut vid tio på kvällarna.
Sparare eller slösare: Både och.
Vem är viktigast för dig: Mina närmaste vänner och familjen.
Bästa film: Dirty Dancing!
Har du en besatthet? Shopping, vänner, musik, onyttig mat, kolla mejlen varje kväll....yadadada

                    

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag älskar den där elle bilden!

2008-06-10 @ 18:39:32
URL: http://enemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0