Onsdagslista

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Nu måste jag allt räkna dom...fem stycken!
Vilken svordom använder du mest?
Jävlar och fan används ganska så ofta
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag har aldrig riktigt gillat att vara med på bild, och jag älskar att fotografera. Både och faktiskt måste jag säga!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En egen lägenhet i Stockholm med högt i tak och en mysig balkong.
Har någon någonsin kallat dig lat?
Hehe jaa...
Äger du en bandtröja?
Yes, tre stycken! En Hives, Foo Fighters och en The Hellacopters.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Någon som åker fort och snurrar snabbt, haha. Tänk er Extreme på Gröna Lund så är ni rätt ute.
Tittade du på tecknat när du var liten?
Haha ja, och jag gör det ibland fortfatande. Jag tycks aldrig växa ifrån min barnsliga sida!
Hur många syskon har du?
En lillebror
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nja! Jag har börjat tycka om både piercingar och tatueringar, det är verkligen skitsnyggt när det sitter på rätt person, men jag tror inte att det skulle passa mig på något sätt. Och jag har alltid "tänk-om-jag-skulle-ångra-mig-efteråt" i bakhuvet, så jag skulle förmodligen aldrig våga.
Vad har du för väder just nu?
Just nu skiner kvällssolen ganska så fint, men det kunde gärna ha varit varmare!
Vilken är din favoritfrukt?
Bananer!
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Dom tyckte att Malin var ett fint namn (?). Dom tyckte att jag såg ut som en Malin när jag kom ut, så då blev det det namnet, haha.
Gillar du senap?
Ibland, beror på vad det serveras med.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Yisses vilken svår fråga. Jag kan inte komma på någon klockren karaktär som passar mig, men kanske börjar bli lite som Sandy i Grease. Väldigt försiktig och "vanlig" men börjar på något sätt tuffa till sig, haha!
Tycker du om att krama folk?
Ja det är trevligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar greas filmen! <3

2008-06-24 @ 17:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0