Personligt

1 Vilken blogg är bäst
Det är lite beroende på vad jag vill läsa om.
2 Vilken bloggare klär sig snyggast?
Lisa har alltid väldigt fina kläder:
image842
3 Vad tycker du själv om dina kläder?
Jag sätter ju på mig det som jag tycker är snyggt, och som jag känner mig bekväm i. Vissa dagar känner man sig jättefin och ibland hur sunkig som helst.
4 Vad kunde du bättra på din blogg?
Massor! Fixa en snygg design, bättre uppdatering och mera foton. Ni får tipsa mig!
5 Favorit människa på jorden
Det går inte att välja en enda person, det är omöjligt!
6 Vad äter du till morgonmål?
Yoghurt, macka och vatten.
7 Vad sover du i?
Jag sover i stor t-shirt och trosor.
8 Vad har du på dig just nu?
Mina korta jeans shorts och ett blommigt linne.
9 Klär du någongång dig i mjukis brallor?
Bara om jag är hemma, jag skulle aldrig kunna gå runt med det i skolan eller liknande.
10 Tycker du det är fint med människor i mjukisbrallor smink hoodie och klackskor?
Inte direkt, hörru. Men det är upp till var och en vad dom vill gå klädd i, men personligen tycker jag det är skitfult.
11 Gillar du kissie , bondinbella , kenza , stinalee?
Jag läser ibland Kenzas blogg väldigt ytligt, men nej, inte annars.
12 Tjänar du pengar på bloggen?
Nope!
13 Favorit plagg i garderoben (visa gärna bild)
image848
Min Hives-tröja och nu på sommare mina korta jeans shorts.
14 Favorit mat
Grekiskt och libanesiskt.
image847
15 Favorit bloggar
Jag har många favoriter, och jag hittar nya hela tiden! Amanda, Lisa, Katla, Natalie, Ann-Marie...
16 Framtidsplaner
Vara lycklig. 
17  Vad är det roligaste du vet?
Umgås med mina vänner och resa.
18 Vilken slags humor har du?
Jag har jättedålig humor, det vet nog dom som känner mig. Haha! Det går inte riktigt att förklara.
19 Finaste plagget du vill ha men du inte har råd till
Hm, det är nog någon dyr klänning
20 Finaste låten ever
Jag kan inte välja. Allt som jag har på min mp3 och lite till.
21 Var vill du bo när du blir stor
image843
Ni behöver väll inte gissa, NY såklart, i en vindsvåning med världes vackraste utsikt över staden. Och kanske inte mitt i smeten, utan lite utanför i något mysigt kvarter.
22 Vad vill du jobba med
Det är frågan, än så länge vet jag inte.
23 Plagg du aldrig skulle sätta på dig
Skinnbrallor.
24 Vilkens bloggares garderob skulle du vilja ha?
Lisas.
25 Sommarplaner?
Ta det lugnt, umgås med vännerna, shoppa, gå på festival, sola och bara njuta av livet. Och umgås med dom här små fisarna, såklart!
image849
26 Hur lång är du?
Ungefär 175 cm.
27 Har du syskon?
En lillebror, med en stor glugg mellan tänderna. Bästa.
28 Vilka länder har du varit i?
image846
Grekland (många gånger), England, USA. 
29 Hur många språk kan du tala?
Svenska, engelska och lite franska.
30 Vad brukar dina naglar ha för färg?
Någon färgstark färg, jag älskar att måla naglarna i knasiga färger.
31 Var shoppar du helst?
Jag blandar gärna med H&M, Indiska, Carlings och lite andra butiker.
32 Finaste ordet du vet
Det är nog kärlek faktiskt.
33 Vad innebär ordet kärlek för dig?
Det betyder så mycket, men mest av allt förknippar jag det med omtanke och förälskelse. 
34 Har du något uttryck du använder ofta?
Hallelulja är lite utav mitt kännetecken, jag säger det kanske för ofta. Haha. 
35 Vad äter du frukost-lunch-middag?
Yoghurt, macka, vatten - skollunch eller gärna en sallad- det varierar
36 Vad äter du helst på en fredag framför tv?
Onyttigt, jag gillar att frossa i sånt som jag annars försöker hålla mig ifrån. Mängder med godis, chips och dip.
37 Var finner du all din inspiration?
Överallt - bloggar, stan, tidningar, bilder, plugget.
38 Är du ärlig i din blogg?
Såklart!

Kommentarer
Postat av: Linda

Roliga frågor :D

2008-06-04 @ 19:44:30
URL: http://www.lindassblogg.blogg.se
Postat av: Linda

Roliga frågor :D

2008-06-04 @ 19:44:56
URL: http://www.lindassblogg.blogg.se
Postat av: Johanna

Hej! Bra och rolig blogg att läsa! Ska jag tipsa andra om. Besök gärna min om du vill.. :) Kram

2008-06-06 @ 20:59:56
URL: http://www.johannaas.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0