Promise I will be forever yours

God morgon. Hoppas att eran midsommarafton var trevlig, vare sig ni nu partade eller umgicks med släkten. För min del så blev det en kombination av grillning och Guitar Hero hemma hos några kompisar tillsammans med päronen. Vi skippade allt som hade med sill och janssons frestelse att göra i år vilket var otroligt skönt - fan vad less jag är på denna svenska högtidsmat som vi ska äta typ tre/fyra gånger om året.

Idag blir det förmodligen lugna puckar för min del, eftersom det är midsommardagen och då brukar det inte hända så mycket mer än att man tar det lugnt. Jag ska nog ringa Linda snart och försöka hitta på någonting med henne. I morgon ska hon och jag på bio, det ska bli himlans trevligt! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0