U2 - One love

Dagens låt     

Just nu sitter jag på jobbet och tar en liten fikapaus från alla sysslor. Hela dagen har jag suttit framför en datorskärm och suddat ut, skrivit in värden, skrivit ut, strykit under....ja ni fattar kanske. Väldigt enformigt. Men jag slutar om sisådär en timme så det är skönt! 

Efter jobbet tänkte jag dra och shoppa en sväng, jag har lite saker på listan som jag vill titta efter: en eyeliner (en billig sådan så jag inte behöver oroa mig för att jag kladdar bort hälften eftersom jag aldrig använt det förr), någon söt topp eller klänning att ha på sig i morgon, och kanske en eller två rosetter att sätta i håret. Den nya Coldplay skivan skulle inte heller sitta helt fel. Jag lägger upp bilder senare ikväll på vad som följde med hem. Vad gör ni idag förresten?

Dags att återvända till arbetet! Puss

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0