Baby borderline

Hej svejs. Jag är så sjukt jäkla trött just nu att fingrarna knappt orkar skriva. Igår så var jag på fest hos en klasskompis (som blev en väldigt kort visit, minst sagt) så jag somnade lite för sent än vad jag borde, och upp igen klockan halv sju idag för att åka till Utö med naturkunskapsklassen. Hela jävla dagen. Jag åkte hemifrån tio över sju i morse och kom hem halv sju. Fy-fan säger jag bara, jag är helt slutkörd. Dessutom har jag typ blivit solbränd sådär snyggt precis i min urringning på tröjan och under ögonen känns det som, haha.

Ikväll blir det schlager såklart, och nu ska jag käka jordgubbar och njuta utav att det är helg!

image811

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0