Back to basics

Lyssnar på just nu: Welcome to the Jungle med Axl Rose
Jobbigaste skolämnet: Matte! Och historia!
Favoritcafé: Har inget speciellt, men gott fika, trevligt sällskap och mysig inredning funkar alltid.
Favorittidning: Cosmopolitan
Största som händer i sommar: Utan tvekan min första festival, awesome!
Favoritplagg i garderoben just nu:  Min midjelkol från Monki.
Längd: 175cm.
Byter gärna garderob med: Oj vad svårt! Jag hittar inspiration från alla möjliga håll och kanter, så det finns ingen speciell stilikon jag har.
Vanligaste färgen på mina kläder: Ingen aning! Jag blandar ofta med färgglada kläder, men det blir nog mycket basplagg i svart.
I sommar kommer jag gå klädd i: Klänningar! Och korta shorts.
Men absolut inte i: Varma kläder, hehe.
Jag doftar: gott.
Min yngsta kusin heter: Axel
Favoritmodellen just nu: Agyness Deyn
Byxa eller kjol? Förtillfället - kjol!
Sminktips till almänheten: Att ha inte vara överspacklad, det är bland det fulaste som finns.
Senast utlästa bok: Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö av Håkan Nesser
På rasterna i skolan: Vilka raster?
Mitt rum kan beskrivas som: Ljust, mycket mysbelysning och en skitsnygg Hives-affish mitt på väggen.
Mig själv med tre ord: Eftertänksam, rolig och omtänksam.
Jag tränar: helst inte.
Jag ville bli när jag var liten: Sångerska
Pluggade på universitetet/ högskolan (funderar på att plugga i framtiden): Jag vill plugga utomlands!
Linje på gymnasiet: Samsam.

image796

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0