Onsdag

Hej! Hoppas att ni mår bra och så.
Jag ska bara berätta om min dag lite kort:
På idrottslektionen så skedde en liten olycka, så jag har vrickat foten eller nåt liknande, och har väldigt ont just nu. Jag hoppas verkligen att det blir bättre tills i morgon, det är inte så roligt att hoppa runt såhär på ett ben så fort man ska försöka ta sig nånstans. Men jag hann i alla fall pallra mig iväg och köpa ett babie-rosa nagellack idag innan den värsta smärtan kom, så det ska jag måla på nu och äta hallongrottor. Haha.

Grey's Anatomy tonight - whoot whoot!

image802

Kommentarer
Postat av: FASHIONPICS

HÄRLIG BILD

2008-05-26 @ 15:41:59
URL: http://fashionpics.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0