Toys and Flavors



Fredag i morgon. Hallelulja. Vill bara få allting överstökat nu och få min jävla helg ledighet. Idag hade jag förresten mina sista levnadskunskaps-lektion, och jag fick VG. Det känns asskönt, mitt första VG i gymnasiet, typ!
Jag har verkligen ingenting vettigt att skriva i bloggen just nu eftersom jag mest pluggar mitt i veckan. Ska fortsätta plugga (suprise!) och kolla på tv eller nåt, kanske dra ut på en promenad. Och i morgon har Ida tjejmiddag i sin nya lägenhet, så det ska bli askul - sova över blir det också. Längtar!

Anyway, ha en fortsatt bra torsdag allihopa.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Apskön låt!

2008-05-08 @ 19:46:31
URL: http://scar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0